Oldalak

2015. október 18., vasárnap

Oszlassuk el a ködöt.. :)

Sziasztok! Kaptam pár emailt/ üzenetet, hogy ez a történetem miért más, mint az eddigiek, miért haladnak gyorsabban az események, stb. Nos, én azt hittem, hogy a fejléccel ezt egyértelművé teszem, de úgy látszik mégsem így lett, szóval öntsünk tiszta vizet a pohárba! :) Igen, valóban az események gyorsabban történnek, a szereplők is mások, az eddigi történeteim sokkal izgalmasabbak, érdekesebbnek tűnhetnek. Annak ellenére, hogy ezzel a bloggal van az eddigi lesz nehezebb dolgom. Eddig a szereplőket úgy formálhattam ahogy én azt jónak láttam, a történetet úgy csavarhattam, ahogyan nekem tetszett. A Ciao Bionda minden egyes szava azonban igaz történet. Nem tudok alakítani sem a szereplőkön, sem az eseményeken, sem az idő intervallumon, ugyanis minden egyes leírt mondat megtörtént, minden úgy volt, ahogyan azt én leírtam. Valerio, és Lora, a lányok, sőt minden egyes szereplő a való életben is létezik. A fejlécen lévő mozaik hatású borító jobb felső részén a képet a kútról, én magam fényképeztem :) Szóval, lehet hogy tényleg nem tűnik annyira izgalmasnak, de talán több érdekeltséggel olvassátok, ha belegondoltok, hogy mindez megtörtént. Ennél a történetnél én tényleg nem számítottam sok olvasóra, nekem egy ember is elég lenne, ha olvasná, de természetesen minden egyes olvasónak jobban örülök. Saját magamnak volt nagyon fontos, hogy lepötyögjem ezt a történetet, amit egészen biztosan soha életemben nem fogok elfelejteni. Amint vége jün egy új / "normális" blogom, mint azt többen kértétek! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Èn szemèly szerint imádom az összes blogodat ès ez a sztori sem maradhat ki termèszetesen. Az pedig mèg rá is játszik,hogy ez a törtènet teljesen igaz. Remèlem mihamarabb hozod az új rèsz,mert már nagyon kíváncsi vagyok :)
    Ui: A fejlèc egyszerűen szuper ès a kèpek...nincsenek rá szavak :)
    Puszi: Fru :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! :) igyekszem ma feltenni :)

      Törlés